(नेपाली ४२२) _ सूचना_आन्तरिक परिक्षा मूल्यांकन सम्बन्धी
01-कविता (४२२)-
- धृतराष्ट्र खण्डकाव्य (घनश्याम कँडेल),
- अर्धनारीश्वर खण्डकाव्य ( डा. बासुदेव त्रिपाठी),
- हिमाल आरोहण माग्छ (मोहन कोइराला, लामो कविता)
- महाकाव्यको परिभाषा, परिचय
- महाकाव्यका पूर्वीय मान्यता (आचार्य भामह , रुदट, दण्डी , विश्वनाथ)
- महाकाव्यका पाश्चात्य मान्यता
१. कथावस्तु= विषयवस्तु
२. पात्र
३. परिवेश
४. भाषाशैली
५. शिर्षक
५. शिर्षक
६. लय विधान
७ उद्देश्य =मूल भाव
७ उद्देश्य =मूल भाव
८. विम्ब, प्रतिक, रस, अलंकार
३. नाटकको परिभाषा ४. नेपाली नाटकको विकासक्रम
१. प्रथम चरण (वि.सं. १९८६-२००२)
९. संरचना
- सुलोचना महाकाव्य -लक्ष्मी प्रसाद देवकोटा
- पात्र : शत्रुमर्दन सिहं, मखना , चण्डमर्दन , तिमिरमर्दन , वासुदेव, अनङ्गनाथ खत्री ( जैमाने) , सुलोचना, प्रतापसिंह , कर्णेलनी, बिक्रमसिंह , बिजुली, माने ( नोकर), ज्वानु ज्यापु
- पञ्चमदश सर्ग
- मकवानी-बाला उमानाथ शास्त्री सिन्धुलीय
- पात्र : पृथ्वीनारायण शाह , इन्द्रकुमारी, नरभूपाल शाह, हेमकर्ण सेन, दिग्बन्धन सेन,
- तेइसौ सर्ग
नोट: महाकाव्य मकवानीवाला सकेपछि पाठ्यक्रमबाट ३ वटा प्रश्नको १ घण्टाको जाँच लिईनेछ | ( समय : १ घण्टा, ८.२५ -९.३० बजे)
आन्तरिक परीक्षा मूल्याङ्कन
02-नाटक (४२१)-
१. नाटकको परिचय २. नाटकको स्वरूप३. नाटकको परिभाषा ४. नेपाली नाटकको विकासक्रम
- प्राथमिककाल (वि.सं. १८५५-१९४१)
- माध्यमिककाल (वि.सं. १९४२-१९८५) - [पूर्वाद्ध चरण (वि.सं१९४१-१९६१) र उत्तरार्ध चरण (वि.सं.१९६१-१९८५)
- आधुनिककाल (वि.सं. १९८६ -हालसम्म )
२. द्वितीय चरण (वि.सं. २००३-२०१२)
१. प्रथम चरण २. द्वितीय चरण
३. तृतीय चरण (वि.सं. २०१३-२०३५)
४. चतुर्थ चरण (वि.सं.२०३६ -हालसम्म)
- नाटक र एकाङ्कीमा भिन्नता
- बालकृष्ण समका नाट्ययात्रा
३. तृतीय चरण ४. चतुर्थ चरण
- अन्धवेग -बालकृष्ण सम
- पात्र: गरुडध्वज, पम्फा, जयवीर, मुगा, बैकुण्ठमान, चतुरे, भानु, चिन्जी ,
- मसान- गोपाल प्रसाद रिमाल
- पात्र: कृष्ण, युवती (हेलेन), दुलही , ससुरा, सासु, भोटे, बागमती , दुइ नोकरहरु
- मानिस र मखुण्डो -विजय मल्ल
- पात्र: सरिता, उषा, मनमोहन, श्याम, आमा, रत्नदास साहू, राजु ,
नोट: आन्तरिक परीक्षा मूल्याङ्कनको लागि परिक्षा भदौ १० गते लिईनेछ |
कक्षामा लिइएको परिक्षा
२०८०/४/२१ प्रश्न -मानिस र मुकुण्डो नाटक पुस्तान्तरणमा पाइएको भिन्नता बारे उल्लेख छलफल गर्नुहोस् |
२०८०/०४/१२ प्रश्न -मसान नाटककी हेलेनले (युवती) किन विद्रोह गरिन?
२०८०/०४/०१ प्रश्न - आधुनिक नेपाली नाटकको चौथो चरणको प्रवृति र विशेषता लेख्नुहोस् |
२०८०/०२/१९ प्रश्न - क्रान्तिको पृष्ठभूमि एकाङ्की कुन परिवेशमा लेखिएको हो ?
२०८०/०२/१२ प्रश्न -गंगालालको चिता इतिहासको कुन कालखण्डमा लेखिएको एकाङ्की हो ?
२०८०/०२/१२ प्रश्न -साँढे एकाङ्कीमा तत्कालिन समाजको कस्तो चित्रण छ ?
२०८०/०१/१२ प्रश्न - सावित्रीको बाख्रो कथाकी सावित्रीको चरित्र कस्तो छ?चत्रित्र
२०८०/०१/०८ प्रश्न - फेवाको सुस्केरा कथामा प्रकृति दोहनले निम्त्याएको समस्या कस्ता छन् ?
२०८०/०१/०४ प्रश्न - मदेशतिर कथामा विधवामा द्वन्द्व बढ्नुको कारण के हो ?
२०८०/०१/०३ प्रश्न - मार्यो च्याङ्वा मार्यो असिनामा पार्यो कथामा कस्तो समाजको चित्रण गरिएको छ ?
२०७९/१२/२४ प्रश्न - लोग्ने कथामा तत्कालिन समाजको कस्तो चित्रण छ ?
२०७९/१०/१९ प्रश्न - शहिद कथाको वीरवहादुर कस्तो चरित्र भएको पात्र हो ?
आधुनिक नेपाली कविता-काव्य (नेपाली:४२२)TU Examination Paper 2079
१. कुनै दुई प्रश्नको विवेचनात्मक उत्तर दिनुहोस् : २x१५=३०
क) आधुनिक नेपाली खण्डकाव्यको विकासप्रक्रियामा देखापरेका प्रमुख धाराहरू उल्लेख गरी तिनका मुख्य मुख्य प्रवृत्तिहरूको विवेचना गर्नुहोस् ।
ख) हिमाल आरोहण माग्छ' लामो कवितामा अभिव्यक्त विषयवस्तुको समीक्षा) गर्नुहोस् ।
ग) भूपि शेरचनको 'घुम्ने मेचमाथि अन्धो मान्छे' कविताको विषयवस्तु र कलात्मक विशेषताहरूबारे विवेचना गर्नुहोस् ।
२. तलका कुनै चार प्रश्नको सङ्क्षिप्त उत्तर दिनुहोस् : ४×१०=४०
क) 'कुञ्जिनी' खण्डकाव्यका आधारमा लक्ष्मीप्रसाद देवकोटाका के-कस्ता खण्डकाव्यगत प्रवृत्ति देखिन्छन् ?
ख) आधुनिक नेपाली कविताको प्रयोगवादी धाराका मुख्य प्रवृत्ति केकस्ता छन् ?
ग) सिद्धिचरण श्रेष्ठको 'मेरो प्रतिबिम्ब' कविताको मुख्य विशेषता के रहेको छ ?
घ) 'सुलोचना' महाकाव्यमा केकस्तो सामाजिकता पाइन्छ ?
ङ) बालकृष्ण समको 'मृत्युपछिको अभिव्यन्जन' कविताले केकस्तो जीवनदर्शन प्रस्तुत गरेको छ ?
च) युद्धप्रसाद मिश्रको 'ज्वालामुखीको शिखा' कवितामा केकस्ता शैलीगत विशेषता पाइन्छन् ?
आधुनिक नेपाली कथा, उपन्यास र नाटक (नेपाली:४२१ )TU Examination Paper 2079
१. कुनै दुई प्रश्नको विवेचनात्मक उत्तर दिनुहोस् : (२x१५=३०)
क) आधुनिक नेपाली कथा परम्परामा रमेश विकलको स्थान निर्धारण गर्दै ‘फुटपाथ' मिनिस्टर्स कथाका आधारमा उनका कथाप्रवृत्तिको विवेचना गर्नुहोस् ।
ख) आधुनिक नेपाली उपन्यासको विकासप्रक्रियाका प्रमुख चरण र तिनका प्रवृत्तिको विवेचना गर्नुहोस् ।
ग) बालकृष्ण समको ‘अन्धवेग' नाटकमा पाइने द्वन्द्वको समीक्षा गर्नुहोस ।
२. कुनै चार प्रश्नको सङ्क्षिप्त उत्तर दिनुहोस् : (४x१०=४०)
क) गोविन्दबहादुर मल्ल 'गोठाले' को 'मैले सरिताको हत्या गरे' कथामा केकस्तो मनोविज्ञान पाइन्छ ?
ख) पारिजातको 'सिटीहलको बुढो ज्यामी' कथामा केकस्तो विचार प्रस्तुत गरिएको छ ?
ग) लैनसिंह बाङ्देलको 'मुलुक बाहिर' उपन्यासमा रने र माहिला भुजेल कस्ता पात्र हुन् ?
(घ) विश्वेश्वरप्रसाद कोइरालको 'तीन घुम्ती' उपन्यासमा इन्द्रमायाका जीवनमा आएका तीनओटा घुम्ती केके हुन् ?
(ङ) गोपालप्रसाद रिमालको 'सान' नाटकमा नारीसमस्यालाई केकस्तो रूपमा देखाइएको छ ?
च) भीमनिधि तिवारीको 'साँढे' लघुनाटकमा केकस्तो व्यङ्ग्य गरिएको छ?
Comments
Post a Comment